۵ امکان ویژه‌ برای خاص بودن سونی اکسپریا زد اولترا
نوشته شده توسط : newmiad

 

 

sony-xperia-z-ultra-

سونی قصد کرده تا سال ۲۰۱۳ را با یک طوفان تکنولوژی همراه کند، آغاز این سال با اکسپریا زد و ادامه دادن با نسخه اولترا، نشان داده که بایستی شاهد یک کمپانی متفاوت با محصولاتی متفاوت‌تر باشیم!
در اینجا ۵ دلیل برای آنکه بدانید فبلت اکسپریا زد اولترا یک نمونه خاص است را برایتان آورده‌ایم، پس سفت بر روی صندلی‌های خود بنشینید و نظاره‌گر این توانایی‌های خاص باشید!

۱- نمایشگر

اگر فکر می‌کنید گلکسی مگای سامسونگ با نمایشگر ۶٫۳ اینچی بزرگ‌ترین فبلت بازار است، بایستی در آن تجدید نظر کنید زیرا شما یا یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی طرف هستید که نقش یک گذرگاه ایمن بین دنیای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها را بازی می‌کند.
البته ممکن است اندازه Z Ultra کمی برای صحبت کردن بزرگ به نظر برسد، اما بدون تردید یکی از بهترین دستگاه‌ها به منظور گردش در اینترنت و یا بازی کردن خواهد بود.

۲- پروسسور

با یک چیپست ۴ هسته‌ای از سری جدید Snapdragon 800 که با سخاوت تمام، فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتزی برای هر هسته در آن فراهم شده است، شما می‌توانید هر کاری را با گوشی خود و با سرعت تمام و روانی بسیار بالا انجام دهید. این قدرت باعث شده است که تمام رقبای سونی در پشت سر آن جا بمانند و برترین بازی‌ها و با کیفیت‌ترین مدیاها، بر روی آن مثل هلو اجرا شود!

۳- ضخامت

در کنار قدرت بالا و سایز نمایشگر بزرگ، سونی یک ضخامت فوق‌العاده باریک را نیز به شما عرضه می‌کند. ۶٫۵ میلی‌متر رقمی است که سبب شده تا اکسپریا زد اولترا، باریک‌ترین دستگاه فول اچ‌دی دنیا نیز لقب بگیرد. امری که سبب می‌شود تا به دست گرفتن این فبلت، احساس خوشایندی را به شما منتقل کند!

۴- دوام

آخرین محصول سونی تنها زیبا و خوش  دست نیست، بلکه استقامت و دوام بالا یکی از مشخصه‌های اصلی دیگر آن است. جایی که شما می‌توانید با تکیه بر استاندارد IP58، با خیال راحت فبلت را به هر کجا ببرید، هنگام شنا کردن، در زمان ورود به یک مکان پر از گرد و غبار و یا حتی زمانی که مجبور هستید ظرف‌ها را بشورید!
زد اولترا با استفاده از این استاندارد، می‌تواند به راحتی تا ۳۰ دقیقه، در عمق ۱ متری به استراحت بپردازد، بدون آنکه کوچک‌ترین تنگی نفسی بگیرد!

۵- استایلوس و بیشتر

فبلت سونی می‌تواند به خوبی بالای سر رقبایی چون سری گلکسی نوت سامسونگ بایستد؛ زیرا این فبلت به خوبی با تمام قلم‌ها کار می‌کند و کاربر می‌تواند با هر نوع مداد و قلمی بر رویش بنویسد، به شرطی که ضخامت نوک قلم حداقل ۱ میلی‌متر باشد. همچنین بدنه آلومینیومی و ساختار شیک آن به گونه‌ای است که از جنس بدنه پلاستیکی سامسونگ‌ها بسیار دلنشین‌تر است.





:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!